Úterý 21. března 2023, svátek má Radek
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 21. března 2023 Radek

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

drkva

Nesouhlasím s Vámi

a tady si můžete přečíst proč, paní regulátorko...

http://kvasnicka.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=11246&bk=95381

0/0
7.6.2008 22:35

Josef.Galen

Vím co hazard způsobuje

Vím co hazard způsobuje velice dobře, dokonce ze své zkušenosti (naštětí již velice velice dávné) a nemůžu než souhlasit R^

0/0
6.6.2008 13:04

Macho 2

Tak to vidíte madam.

Máte naprostou pravdu a ohlas? Hodnocení nízké, diskuse podivná. Často jsem se rozčiloval v duchu vašeho článku. Ale již asi nebudu. Společnost tento taky podle mně obrovský problém nezajímá nebo raději nevnímá. Pak se divme morálnímu stavu společnosti.Pak se divme jak bují korupce podvody atd. A jsem zvědav kolik "inteligentů" mi sdělí. Co to plácate? Morálka, korupce,podvody, to stím přec nesouvisí.

0/0
5.6.2008 15:06

hnedka_zdrapana

Re: Tak to vidíte madam.

Naopak, ta pani ma mozna v necem pravdu, ale jeji vysledny zaver je naprosto mimo. Proc v mnoha statech je hazard regulovan? Protozer stat na tom vydelava a nechce si pustit do rajonu konkurenci - proste typicke monopolni chovani.

Stav, kdy se stat do niceho nevrta ja naopak silne vitam a jsem rad, ze aspon v necem jsme na tom *lepe* nez mnoho zemi na zapad od nas, vcetne USA.

To by se tak sazce a spol. libilo, aby stat zakazal veskerou konkurenci :-©

0/0
5.6.2008 16:45

hnedka_zdrapana

Re: Re: Tak to vidíte madam.

Jo a proc se nikdo nepta na nazor bezneho sazkare ci prilezitostneho hrace?? Kazdy jouda resi jen dve veci - prijmy statu (proc proboha??) a dopady hazardu na zavisle. Je to stejny nesmysl jako posuzovat navrh na zakaz alkoholu jen z hlediska prijmu ze spotrebni dane a z hlediska par zkrachovalych alkoholiku.

A taky tady nekomu unika, ze vetsi regulace = mensi konkurence = vyssi ceny = *mensi pravdepodobnost vyhry*. A tedy pokud nekdo zacne hrat, tak v regulovanem systemu prijde o penize mnohem rychleji. Staci si srovnat kurzy klasickych kamennych sazkovek a tech internetovych. Rozdil je markantni.

0/0
5.6.2008 16:48

Killingworth

Re: Re: Tak to vidíte madam.

Jste na tom lepe, nez zapad, vcetne USA??? Omezeni konkurence? Jste BLB! V USA stat nevlastni kasina, ktera jsou odkazana do pouste a indianskych rezervaci, kde na ne "stat" nemuze.....A co chlast a pornografie vsude? Nepotrebuji, aby se na me lidska prirozeni divala z reklam novin, ci vykukovala z novinovych stanku....RvRvRv;-(

0/0
5.6.2008 18:55

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Tak to vidíte madam.

Ano, jsme na tom lepe nez USA. Tam komplet zakazali internetove sazeni, poker cokoli. To je jednoznacne omezeni konkurence ve prospech domacich kamennych kasin.

Pornografie nikomu neublizuje (krome detske), takze at vsude klidne je. Pokud na vas z novin bude koukat prirozeni, nekupujte je. Na idnes.cz taky neni zakazano mit zakonem tvrde porno, presto tu neni. Proc asi? Protoze rozhoduje poptavka.A moralistum natruc. A s alkoholem take nemam problem.

0/0
5.6.2008 20:14

jan1212

Re: Re: Re: Tak to vidíte madam.

Nevím, jestli jsem reakci pochopil správně, ale náš stát taky nevlastní kasina. Pouze reguluje. Proto je ilegální sázet po internetu-nelze stáhnout poplatky .

0/0
5.6.2008 21:40

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: Re: Tak to vidíte madam.

Reseni je jednoduche - nesmyslne poplatky zrusit. Onen 10% poplatek co musi sazkovky platit navic je naprosta rarita a ekonomicky nesmysl.

Navic sazeni resp. hrani pres internet neni pravdepodobne nelegalni, spise je to ve stavu pravniho vakua. A to pisu jako clovek, co uz si par set tisic pres inet kasino vydelal (jako hrac, ne jako majitel pochopitelne) ;-)

Navic zakaz sazeni na internetu je nesmysl. Je to stejny nesmysl jako lidem zakazat nakupovat u Amazonu, protoze Amazon se neridi podle ceskych regulaci, ale americkych. Proste pouzivam zahranicni sluzbu na zahranicnich serverech ridici se zakony zeme, kde sidli.

0/0
5.6.2008 22:09

Jaseka

Re: Re: Tak to vidíte madam.

Ten článek je o tom, že stát na tom nevydělává, ale prodělává. Výdaje veřejných rozpočtů na řešení následků hazardu jsou větší, než příjmy. To tyto státy dobře vědí, protože si to nechali spočítat. U nás se radši nic nepočítá, protože to těm odpovědným nahoře vyhovuje.

0/0
5.6.2008 19:49

Jaseka

Re: Tak to vidíte madam.

Máte pravdu. Ale já jsem přesvědčena, že tak jak se před lety nikdo nezajímal o domácí násilí, protože měl každý pocit, že to jsou naprosto výjimečné případy, tak i o hazardu se nejdřív bude muset vést osvěta, která lidi přesvědčí, že nejde jen o gamblery, ale že jde o nás všechny. Protože kromě toho, že nám to zapleveluje ulice, tak to všichni hradíme z našich daní prostřednictvím veřejných rozpočtů. O zvýšené kriminalitě nemluvě,  a ta se opět týká nás všech.

0/0
5.6.2008 19:47

hnedka_zdrapana

Re: Re: Tak to vidíte madam.

Ja nemam nic proti osvete, ale reseni typu "vsechno zakazat" neni resenim, neb bude generovat vice kriminality a slusni lide zacnou prat penize. Navic zastanci zakazu hazou do jednoho pytle vse od automatu az po seriozni pokerove turnaje.

0/0
5.6.2008 20:17

kuubanec

Jen ať hrajou

Jen ať si hrajou když chtějí, nikdo je do toho nenutí. Pořád budem myslet na ty co tam prohrajou desetitísíce, ale co mi víme, třeba při tom zažívaj nejlepší chvíle svýho života a v tom případě je částka v řádech prohraných desetitisíců směšná. takhle mužeme omezovat omezovat a vlastně budem jenom zamačkávat boule, které pak vyrostou na jiném místě.

0/0
5.6.2008 14:52

Majklova_proxy

No vida..

...mne se to libi. I kdyz jsem spis liberalni, tohle mi dava celkem smysl. Teda ne uplny a definitivni zakaz, spis striktni omezeni a dusledne vymahani zakona.

0/0
5.6.2008 14:49

hnedka_zdrapana

Re: No vida..

Striktni omezeni v jakem smyslu? Ze se omezi zahranicni internetova konkurence, jako to udelali v USA? To mi opravdu neprijde liberalni.

0/0
5.6.2008 16:49

Killingworth

Re: Re: No vida..

(Y)(Y)(Y)(Y)(Y)

0/0
5.6.2008 18:56

hnedka_zdrapana

Re: Re: Re: No vida..

Soudruhu, nejaky argument by nebyl? ;-D:-P

0/0
5.6.2008 20:17

Tomáš Fiala

Ať si hrajou legálně

Touha sázet a riskovat je stará jako lidstvo samo. Jistě přináší nemalé problémy jednotlivcům i společnosti. Daleko menší problémy podle mě přináší nějaká riziková činnost, pokud je legální, má stanovená "pravidla hry" = zákony a lze ji tedy na základě těchto pravidel nějak sledovat a kontrolovat. Takovou činnost lze jistě i zakázat. Jenže pak se dočkáme leda tak toho, že se budou někteří pídit po tom, u jakéhože "Růžičky" je dneska valcha. A protože to bude zcela nelegální, nebude to mít žádná pravidla. To bude teprv paráda...

0/0
5.6.2008 13:48

Glock každopádně bez -e

Re: Ať si hrajou legálně

jejda, moc výstižně napsáno. R^;-D

0/0
5.6.2008 14:45

hnedka_zdrapana

Re: Ať si hrajou legálně

Ano, podobne je to i s drogami, bohuzel. Ale lide s fasistickymi nazory, co by nejradeji zakazali vsechno vsem, jsou nepoucitelni.

0/0
5.6.2008 16:50

Jaseka

Re: Ať si hrajou legálně

Máte pravdu. Regulovat  a kontrolovat. To se u nás dnes bohužel vůbec neděje. Absolutní zákaz by v tuto chvíli nebyl východiskem. Ostatně, petice na www.stophazardu.cz chce v prní řadě regulaci a kontrolu a opatření, které pomůžou jak gamblerům tak lidem kolem nich i nám všem.

0/0
5.6.2008 19:40

Jaseka

Re: Ať si hrajou legálně

A jak k tomu přijdou jejich děti a rodina? Manželky, které než se stihnou rozvést musí mít několik zaměstnání, aby poplatily za své výlupky dluhy a mohly dále existovat? To jsou dost tragické příběhy .. to totiž zdaleka není jen o gamblerech, ale spíše o jejich obětech.

0/0
5.6.2008 19:43

Jarcho

Se svými penězi ať si každý dělá, co chce!

Celou problematiku lze vidět také z jiné strany: co budou dělat lidé, kteří dnes mačkají automaty, když před nimi nebudou smět sedět a budou mít volno?

Čím je zabavíme, aby nedělali bordel?

0/0
5.6.2008 13:46

Tomáš Fiala

Re: Se svými penězi ať si každý dělá, co chce!

Oni už se nějací "skořápkáři" najdou, kteří je zabaví... Takže zákaz problém vůbec neřeší, pouze ho skryje a kdesi pod povrchem bude bublat permanentní zločin.

0/0
5.6.2008 13:50

Jaseka

Re: Re: Se svými penězi ať si každý dělá, co chce!

Nejde o zákaz, jde  regulaci, čím víc provozoven s hazardem, tím víc hráčů - a tím větší kriminalita na ulicích i kancelářích a tím víc nešťastných lidí v jejich okolí ...

0/0
5.6.2008 19:38

fix

choroby

Tlus´toch je nemocný chudák, feťák je nemocný chudák, alkoholik či gambler jakbysmet. Nelitovat, řezat!

0/0
5.6.2008 12:37

kuubanec

Re: choroby

Souhlas;-)

0/0
5.6.2008 14:54

kion1

Volič Národní strany

Regulace je do jisté míry nutná R^

0/0
5.6.2008 12:24

Pasingr Fr.

Zajímavé,

nemohla byste takto hezky vyčíslit co nás stojí obezita a navrhnout zákaz většiny potravin? U alkoholu a tabáku to jistě již někdo udělal. Ideální by bylo, kdyby nám stát poskytoval příděly potravin jen v optimální výši. ;-D

0/0
5.6.2008 11:41

flandero

Re: Zajímavé,

Ideální by bylo aby socky které házejí sociálku do automatu dostali hov//no a zdechli hlady na ulici R^

0/0
5.6.2008 12:05

gaDzin

Re: Zajímavé,

Asi jde predevsim o kriminalitu, ta se me zda v pripade "skodlivych" potravin neni tak zavazna jako v pripade prani spinavych penez pres automaty. Nehlede na to, ze nikdy nesnite tolik potravin kolik by jste nakoupil za prohrane penize. Vas argument me s prominutim prijde jako pekna blbost. Omezite potraviny, ale ono je taky potreba aby se dotycny hejbal! Cili alespon obcas sportoval. Pak si  obcas muzete doprat i ty "skodlive" potraviny ;-)

0/0
5.6.2008 12:59

hnedka_zdrapana

Re: Re: Zajímavé,

Paklize nekdo vypere penize neodvedene na danich, tak je jeho skodlivost vuci spolecnosti rovna nula.

0/0
5.6.2008 16:52

Tausret

Re: Zajímavé,

.. a tohle jste, člověče, vymyslel přímo hlavou?;-DRv

0/0
5.6.2008 13:32

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS