Úterý 21. března 2023, svátek má Radek
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 21. března 2023 Radek

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

motylek_02

no prave

kdyby myslela na sebe a udelala vse pro to aby netrpela ona, tak by jeji deti byly vic v pohode nez takhle. neznamena to ze ma myslet na jen sebe a na nikoho jineho. Ale mela by myslet hlavne na sebe. Odhadnout co je pro druheho dobre je tezke. Neni to stastny priklad, neresit problem, drit jak mezek, nemyslet na sebe... deti takove chovani proste pozdeji zacnou kopirovat. Spokojena maminka = spokojene deti. Bohuzel mnohe z  zen z generace babicek a maminek dre a obetuje se; nezdrave a moc,.

0/0
10.6.2008 17:10

Jaseka

Re: no prave

ano, už jsem to psala níže, ženy které příliš milují, sebeúcta a pověry z pohádek ala Popelka ...

0/0
10.6.2008 22:59

motylek_02

to je hrozny

jak si zena sebe nevazi a jak veskerou peci presmeruje na druhe....  v tom vnimam tragedii te pani.

0/0
10.6.2008 15:39

Charles Boner

Re: to je hrozny

To nemůžete myslet vážně.

0/0
10.6.2008 16:21

motylek_02

Re: Re: to je hrozny

ale jo. Je to desive. Ta pani tolerovala chovani manzela, misto lecby a poukazani na problemy si pribrala druhe zamestnani a drela jako mezek. splatila vsechno a ten ktery to zavinil ani nehnul prstem. Kdyby myslela sama na sebe, nenechala by se takhle trapit a tyrat. Rozdil by byl ten ze by byli bud rozvedeni a s detmi meli strechu nad hlavou, a (ex) manzel bud v lecebne nebo dal na automatech... ale videl by, ze situace je vazna a tece mu do bot.. Tihle lide odkyvou a slibi vsechno. a pak jdou zase hrat.

0/0
10.6.2008 16:28

Charles Boner

Re: Re: Re: to je hrozny

Ona ovšem myslela především na své děti.

0/0
10.6.2008 16:47

Horle

Re: Re: Re: Re: to je hrozny

Ano měla na ně myslet a rozvést se včas.

0/0
10.6.2008 17:19

Jaseka

Re: Re: Re: Re: Re: to je hrozny

Já s vámi naprosto souhlasím, ale prostě to není vždy tak jednoduché, jak to může vypadat ... je to do značné míry i odvaha té ženy uvěřit svému rozhodnutí se rozvést, že je správné ...  a svým pocitům ... věřím, že si léta namlouvala, že je chyba na její straně ... a toto je věc, kterou si opět neseme v sobě, nejaké vzorce chování, ze svého dětství, ostatně, doplním, léčbu samozřejmě odmítal ...

0/0
10.6.2008 23:03

erben3

.

Mě by zajímalo, proč se ty ženský nechají každým takhle ukecat. Ono je normální, že chlap vysedává po hospodách a nechává ženě málo peněz? Nejsou už nějaké náznaky hned po seznámení, tj. před svatbou? Čím podobný  chlap dokáže tu ženskou přesvědčit? Nevěřím, že pouze svaly nebo velkým pinďourem, neboť většina žen je jistě inteligentních a tohle pro život nestačí.  Ty ženské jsou asi slepé, nebo spíš zaslepené. Chtějí být asi brzo pod čepcem a mít rodinu a tenhle pud jim zakrývá oči. Jinak si to neumím vysvětlit. My chlapi se neměníme. A jsme přece tak čitelní... Kdo před svatbou chlastal, bude chlastat dál. Kdo se těší ne dítě a rodinu, bude pravděpodobně dobrý otec.

0/0
10.6.2008 13:16

Santa1

Re: .

Není to tak jednoduché, dobrých partnerů pro život je málo a shánějí se těžko. Každý má nějakou chybu a láska má růžové brýle.

0/0
10.6.2008 13:21

HankaUl

Re: Re: .

R^

0/0
10.6.2008 14:24

pan_socka

Re: Re: .

to snad ale platí i opačně ne ?

0/0
10.6.2008 16:14

radim36

Re: .

Záleží jak vysedává po hospodách a v jakých. Někdy jde o to, a v některých hospodách to ani jinak nejde, se prostě ožrat. Někdy jde o to si prostě jen u piva pokecat.

0/0
10.6.2008 13:57

Horle

Re: .

naprostý souhlas. Takovýchto pipin už jsem pár viděl. Vůbec to nechápu. Hodný ženský a nechají se takhle zneužívat a využívat. No ale na druhou stranu znám hodný chlapy, který doma tyranizují ženský. Problém je asi v tom starém a pravdivém přísloví, že protiklady přitahují a mrcha si nikdy nenabalí hajzla.

0/0
10.6.2008 16:11

Jaseka

Re: .

Víte, to není tak jednoduché .. láska, ale třeba i odvaha si přiznat, že jste šláply vedle ... a taky, kdysi jsem četla knihu, ženy které příliš milují, souvisí to se sebeúctou, s pověrami z pohádek, když budeš hodná, všechno dobře dopadne ...

0/0
10.6.2008 22:58

palok59

všude je něco

aby to chlapům nebylo líto, tak já mám v sousedství jiný případ - chlap úspěšně podniká, postavil krásnou rodinnou vilku v satelitu, obě děti studují v zahraničí, samozřejmostí je luxusní auto pro něj i pro manželku a navíc teréňák na hory, ALE - manželka úspěšného podnikatele přece nebude pracovat. Zprvu to řešila tím, že pečovala o sebe, starala se o domácnost, postupně však se začala nudit, sem tam se vyskytl nějaký ten přítel, manžel se to samozřejmě dověděl, udělal zle, což způsobilo manželce depku, kterou začala řešit alkoholem. Dneska má z manželky trosku, po které musí uklízet pochcaný, poblitý a posraný domov - taky nechápu proč se nerozvede.

0/0
10.6.2008 12:00

pedr64

Re: všude je něco

tady bude možná problém té předmanželské smlouvy, jak navrhoval kolega. než jí vyplatit z poloviny majetku, tak raději trpí tyto excesy

0/0
10.6.2008 12:53

erben3

Re: všude je něco

Typický případ zelené vdovy. Ale taky se mu divím.

0/0
10.6.2008 13:10

Mik8

Re: všude je něco

Takhle končí manželky mnoha úspěšných podnikatelů, co si manželky pořizují jako doplněk k autům a vilám a pochopitelně na ně nemají kvůli vydělávání peněz čas. :-/

0/0
10.6.2008 14:11

HankaUl

Re: všude je něco

můžu dotaz? To, že manželka úspěšného podnikatele nebude pracovat, byl nápad jeho nebo její? Znám případ podobného podnikatale, který dlouho usiloval právě o to, aby přítelkyně zůstala doma, aby ji měl doma, když dorazí, že ji dokáže uživit . Neuspěl. Pokud to byl nápad ženy, potřeba nakopat do (Y)     

0/0
10.6.2008 14:23

palok59

Re: Re: všude je něco

dle verze pana podnikatele, to bylo po vzájemné dohodě - on si představoval, že najde doma odpočinutou reprezentativní manželku a vzornou domácnost, ona zprvu také - ze své původní pozice účetní se jí to jevilo jako velmi atraktivní zbavit se nemožných kolegyň v práci, nemuset po práci ještě nakoupit, poté teprve uvařit, rychle stihnout nejnutnější úklid, sobotu trávit s hadrem v ruce a v neděli žehlit na příští týden. Ano, teoreticky to vypadalo dost dobře. Potom to už nešlo vrátit zpět. Po třech letech "v domácnosti" už prakticky nelze dobrovolně začít znovu normálně pracovat, navíc jako alkoholička.

0/0
10.6.2008 14:56

Jaseka

Re: Re: Re: všude je něco

souhlasím, rozhodně oběti manželství jsou na obou stranách.

0/0
10.6.2008 22:54

chroustík

Stoprocentní souhlas s předchozím příspěvkem.

Většinou takové dívky bývají ovlivněny svými vrstevnicemi, které říkají "počkej, von přestane, až se vezmete, potřebuje se vyřádit, dyk chlapi jsou všichni stejný". Jenomže zamlčují, že to říkají proto, že ten jejich chlastá extraligu a ony slípky potřebují další do party, aby si mohly potom stěžovat. Takže dvě rady: hospodského povaleče nebrat a pokud začne až v manželství, tak kudlu na krk: buď hospoda a kámoši mající v hlavě z piva kostku nebo já ! A jakmile nepřestane, rozvod a pryč daleko od něj, ať se uchlastá sám.

0/0
10.6.2008 11:38

pedr64

smutný příběh

ale ta kouzelná věta: "brala si normálního mužskýho" On byl natolik "normální", že věčně seděl v hospodě a nedával jí peníze. Bohužel, ženy a dívky si představují, že po svatbě to bude jinak, že se manžílek z gruntu změní podle jejích představ. Omyl milé dámy, v lepším případě bude pár měsíců hrát Vámi určenou roli, a pak se vrátí do starých a mnohdy i horších kolejí.

0/0
10.6.2008 11:11

Jaseka

Re: smutný příběh

Víte, ale do hospody většina mužských občas opravdu chodí ...

0/0
10.6.2008 22:53

sveter

...

V takové situaci je jediné správné řešení okamžitý rozvod, neboť jakékoliv vyčkávání bude mít negativní dopady nikoliv na gamblera, ale jeho partnerku.

Nejsem znalcem rodinného práva, ale mám dojem, že předmanželská smlouva by mnoha komplikacím s placením cizích dluhů předešla.

0/0
10.6.2008 11:05

pedr64

Re: ...

obávám se, že vymahači dluhů na nějakou předmanželskou smlouvu asi nebudou reflektovat.

0/0
10.6.2008 11:13

Jaseka

Re: ...

máte pravdu, nicméně institut manželské smlouvy před tolika lety neexistoval ...

0/0
10.6.2008 22:52

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS